Evenementen

Wanneer u een evenement gaat organiseren, zult u via de gemeente te horen krijgen dat u ook EHBO’ers nodig heeft.

De vrijwilligers van onze EHBO-vereniging posten op verschillende evenementen in de gemeente Hoeksche Waard.

Dit doen we in samenwerking met andere EHBO-verenigingen en het Rode Kruis.

Het EHBO-team bestaat uit koppels van 2 personen en een teamleider. Ze zijn zichtbaar aan de gele hesjes met het EHBO logo. 

Het materiaal wat nodig is om iemand te behandelen, zoals AED en verband, wordt verzorgd door onze vereniging.

Wat verwachten wij van u?

  • Een afgesloten rustige ruimte waar patiënt behandeld kan worden.
  • Ruimte voorzien van goede verlichting , stromend water, afvalbak, handdoekjes, tafel en stoelen.
  • Bij grote evenementen ook portofoons.
  • Voldoende eten en drinken voor de vrijwilligers.
  • Eventueel vervoer naar een huisarts, HAP of ziekenhuis, valt niet onder de taak van de EHBO’ers.
  • Parkeerplaats voor EHBO’ers.

Kosten

Wij vragen voor het posten tijdens een evenement € 12,50 per persoon per uur. 

Dit bedrag is afgesproken onder de EHBO Verenigingen en het Rode Kruis in de Hoeksche Waard.

De bijdrage zal te goede komen van de EHBO Vereniging Mijnsheerenland/Westmaas, om de kosten te dekken van de materialen.

Een extra bijdrage is altijd welkom.

Aanvraag

Uw aanvraag dient minimaal 3 maanden voordat het evenement plaatsvindt, zijn ingediend bij de evenementencoördinator.

Het e-mail adres is: evenementen@ehbomijnsheerenland.nl

Vermeld bij uw verzoek:  – uw naam en telefoonnummer

                                         –  datum evenement (+ korte omschrijving evenement)

                                         – het aantal bezoekers wat u verwacht

Naar aanleiding van de informatie die u heeft verstrekt zullen wij bepalen hoeveel EHBO’ers er ingezet gaan worden.

U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie of wij uw verzoek kunnen inwilligen.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.